G.Saray’dan yeni logo! “Sosyal mesafe”
Çin’de ortaya çıkan ve son olarak ülkemizde de görülmeye başlanan koronavirüs nedeniyle tüm kulüpler ‘Evde Kal’ çağrısı yapmıştı. Galatasaray, taraftarlarına farkındalık yaratmak ve sosyal mesafeye dikkat çekmek için logosunda değişime gitti.

Çin’de ortaya çıkıp ardından tüm dünyaya yayılan koronavirüs salgını ülkemizde de ölümlere neden olurken, spor camiasından da virüsten korunmak için ‘Evde Kal’ çağrısına destek gelmeye devam ediyor.
Son olarak Galatasaray, farkındalık yaratmak için sosyal medya hesaplarındaki kullanıcı adını harflerin aralarında birer boşluk bırakarak yazdı ve logosundaki G ve S harflerini ayırdığı bir animasyon paylaştı.
KAYNAK : Haber7
ZİYARETÇİ YORUMLARI
BİR YORUM YAZ